lunes, 3 de diciembre de 2012

M'agrada el Nadal (Damaris Gelabert)

M’agrada el Nadal (Dàmaris Gelabert)

M’agrada el Nadal

faig petons i regals

els carrers i els balcons

plens de llums i colors.

M’agrada el Nadal

un pessebre com cal,

pastorets i torrons

i cançons vora el foc.

Quan miro la nit,

veig el vidre entelat

escric amb el dit

Bon Nadal i un desig.

Vull pujar dalt del cel

per fer surf amb l’estel,

fins l’estrella d’Orient,

que s’apaga i s’encén.

Vull un somni de neu

per baixar amb un trineu.

Poder veure el rei blanc

fent de mag un instant

M’agrada el Nadal

Repetim tot fins a “instant”

Vull un tall de torró

pel pastor Rovelló,

i carbó dins d’un sac

pel dimoni escuat.

Vull que em donis cançons

i un sac ple de petons

i un dibuix d’aquest món

sense mal ni canons.

M’agrada el Nadal

Repetim dues primeres estrofes

No hay comentarios:

Publicar un comentario